Tuesday 26 April 2011

Hej!

Nu ar jag tillbaka igen=) Har inte haft nagot internet pa ett tag da jag flyttar och inte fornyat mitt kontrakt. Men nu hittade jag ett usb internet, som man fyller pa med pengar. Perfekt tills jag flyttat och installerat telefon och internet.

Har hittat en sa mysig studio lagenhet mitt pa Kings Road. Ni kommer kunna folja min flytt har i bloggen och jag kommer lagga upp bilder pa lagenheten, kom garna med tips vad som kan vara fint!
Ska inte kopa ngt nytt nastan, men lite blommor och ljus. Mamma kommer i maj da far jag nog massor av hjalp att gora fint. Hon ar ratt bra pa sant =)

Mamma och Tilda var ju har forra veckan, sa underbart mysigt hade vi. Vi gick massor, drack rose vin till lunch, hade pickninck i Regents Park, at goda middagar och shopping saklart.

Annars hander inte mycket har, pluggar for mina final exams och det ar sommar varmt har. 27 grader och stralande sol. Men hort att ni i Sverige har det ratt skont ocksa.


Nu forsoker jag ladda upp bilder fran mammas o tildas besok har men det tar valdigt lang tid och ska ivag nu. Senare ikvall far ni se bilder.

Ha en fin dag
Kram

No comments:

Post a Comment