Friday 1 April 2011

Good Morning!

Idag ska jag titta pa en lgh igen, hopps hoppas hoppas vi kan fa den har. For den ar sa fin och frasch och pa basta mojliga plats. Den jag tittade pa for 2 dagar sen hade heltackningsmatta i badrummet. Sa himla ackligt. Det enda jag kunde tanka pa var hur manga som pinkat brevid toalett stolen och sant snusk. Och maklaren tyckte att heltackningsmatta var "so lovely" och "very cozy". Sakert!!! Ibland har man lust att bara saga at dom att sluta latsas. Ingen kan gilla heltackningsmatta i badrummet.
Och holl pa att glomma att om man ville ha en sang i lagenheten var jag tvungen att betala forrads kostnad for deras soffa haha. Ja det ar inte sa hog standard har i London.

Men den varsta jag ringt om var en ganska mysig lagenhet i Kensington. Nar jag ringde for att boka en visning sa maklaren att det ar en sak han maste beratta.
Agaren ar en konstnar som har sin studio i samma hus. Han kommer anvanda er toalett och ert kok for att koka te nar han jobbar.
"Good afternoon Mr.Brown! Poo or tea?"
Badrummet ar upptaget, men vanta Josh ligger och sover. Ja just det! Det ar ju konstnaren som lanar min toalett, helt normalt. Kan du skynda pa lite maste duscha innan skolan.

Ja ni hor ju!! Undra om nagon kommer hyra den lagenheten. hahaha

Ha en bra fredag!

Ikvall ska vi ha mys kvall med harliga franska delikatesser som Josh vunnit fran jobbet.

No comments:

Post a Comment