Thursday 31 March 2011

God Morgon!

Idag kanns det ljusare inom mig aven fast det regnar och ar mulet nu. Jag och Josh har bestammt oss for att Max ska fa vila i Sverige hos min mamma och pappa. Han hade alskat att springa runt pa landet och nu far vi alltid komma tillbaka till honom. Vi tander mitt Yankee Candle ljus (soft blanket) fran Blommiga Rutan varje kvall vid ett foto av han. Det kanns bra, han gillade ljus, satt alltid och titta pa lagan lange lange. Nar han var liten fattade han riktigt vad det var och eldade upp sina morrhar titt som tatt.

Igar tog jag en titt pa Daunts bookshop. Om ni som jag alskar bocker, gammeldags stil och vackra foremal sa ar Daunts bookshop ett maste nar ni kommer hit. Jag brukar ga till den bakom mitt Uni pa Marylbone High Street, det ar Londons aldsta nuvarande bokaffar och jag kan ga dar inne en hel lunch rast.

Det finns en till pa Fulham Road dar vi varit mycket eftersom vi bodde dar och nu jobbar jag nagra meter darifran. Har ni tur kanske ni ser Hugh Grant darinne. Det har jag gjort och blev sa lojligt flickig nervos och tappade alla mina mynt framfor honom och larvade mig. Fick inte ens chansen att fraga efter en autograf.

Jag kopte en underbar book som heter Luxury for Cats. Har ni en liten kisse som ni alskar sa ar det har boken for er. Om inte annat for alla underbara bilder pa alla sota katter. Det ar top designers som gjort smycken, klader och matskalar till katter. Det ar recept pa mat till katter. Allt som en galen katt alskare kan ha nytta av.



Forstar ni nu att man kan spendera lang tid har inne?

Ser nastan ut som Max pa framsidan.


Ett ordsprak i boken sager

"Cats are little angels with invisible wings"

Gillar det, tanker att Max vingar har blivit synliga nu och han flyger runt med Sune (min systers katt). Och dom ar herren/damen pa tappan for ett annat ordsprak lyder.

"The reason cats climb is so that they can look down on almost every other animal....
it's also the reason they hate birds"
-KC Buffington

Sa se upp for Max och Sune alla faglar

Ha en fin torsdag
kram

No comments:

Post a Comment