Wednesday 26 January 2011






Bjuder pa nagra bilder fran Regents Park, den finaste parken i London!
Ar ni har i April sa maste ni ga hit, hela parken ar rosa av korsbars trad och det ar helt otroligt!

Bilderna ovan ar tagna pa min fodelsedag 2009 nar mamma, pappa och Tilda var och halsade pa mig for forsta gangen. Vi at lunch i parken och jag fick en ny kamera. Vi var ocksa pa Madame Tussauds som ligger precis brevid.

Nar jag var i London for forsta gangen i mitt liv, jag tror jag var 12 ar sa tyckte jag att det var for mycket folk overallt och blev trott. En eftermiddag tog pappa med mig till Regents Park, vi maste ha bott i narheten. Dar fick jag se nar 101 dalmatinerna blev filmad och jag tror jag blev foralskad i parken redan da. Vi gick ocksa forbi Regents Collage som ligger i parken, da sa jag att har ska jag ga nar jag blir stor.
12 ar efter det, borjade jag pa Westminster Uni som ligger precis utanfor parken. Hade glomt bort att jag sagt det men pappa berattade det nar vi gick dar i parken 2009.


Orlando Bloom

Mamma och Tjuren fran Wales



Twins??

Hej sa lange

No comments:

Post a Comment