Tuesday 18 January 2011

Idag borjar Uni igen, ska bli super kul, har langtat. ska strax aka ivag. Sen ska J komma och mota mig och vi ska ta en promenad till Trafalgar Square och St.James Park i stralande solsken. Tror denna dag kommer bli ganska sa bra.

Kom hem fran Fran mitt andra hem Sverige igar, har haft en jatte bra helg med massor av mys med familjen och vanner. I fredags at vi god middag och drack gott vin hemma hos mamma och pappa, sen gick jag och Cissi till flamingo och motte upp Herman med nagra vanner. Vi kom dock ratt sent och hann bara vara dar 20 min men det var kul. Pa lordag var det fest hos Josefine, det var jatte kul men den basta dagen var nog sondagen. Da jag strosade runt alldeles sjalv i Stockholm at lunch pa NK och sen gick hem till Cissi, Herman och Olivia, fick en hel eftermiddag med varldens sotaste bebis, sen kom mamma och pappa upp och vi bestallde hem grekisk mat och bara hade det mysigt. Det enda - med helgen var ju att jag reste med Ryan Air, som jag sklart fick betala 600kr extra for vad fattar jag inte riktigt, men orkar inte med dom. ALDRIG MER!!!

Och saklart att Matilda inte var hemma, det had eju varit mysigt.






Hej sa lange

No comments:

Post a Comment