Saturday 22 January 2011

Hello!

Borjade morgonen med en chatt med Kristina, det var valbehovt och kul att fa prata med henne, lange!!

Idag ska jag gora nagot jag inte gjort pa lange, namligen baka. Scones blir det fran min kokbok fran Fortnum and Mason som jag fick av mamma o pappa pa British Museum. Nu ska jag saga er en sak, och det ar att jag aldrig varit inne pa Fortnum and Mason pa Piccadilly. Varfor kan man undra sig? Blir nastan arg nar jag ser alla fina bilder pa internet. Jag som alskar allt i pastell farg och sma burkar ooch pasar. Kommer ni hit sa maste ni ga dit, det ska jag gora inom snar framtid.



Vet att hela familjen ar ute i nya huset och fixar, blir nastan lite avundsjuk. Hade varit ratt mysigt att vara dar!
Men ikvall ska vi ga till en liten bar har i Wim Village, det ska ocksa bli mysigt.

hej sa lange!

1 comment:

  1. Det är alltid lika roligt att dela senaste news med dig, men ändå annorlunda på något sätt nu när vi båda bor utomlands. Vi ses i Paris! Kommer bli alldeles alldeles underbart! Ps. Du vet väl att du alltid är välkommen att svänga förbi med dina underbara bakverk...?

    ReplyDelete