Sunday 9 January 2011

Underbar Dag

Dagar som denna alskar jag London som mest! Det ar soligt, gatorna ar torra och man kanner i luften att varen ar pa vag. Vill bara ut och ga in nagon av alla vackra parker som finns. Men forst ska jag plugga lite sen ska jag forsoka pa att gora egen Sushi! Vi handlade allt som behovs pa Whole Food Market igar pa High Street Kensington. alskar att ga runt dar bland allt farskt brod, blommor och kryddor. Dom har allt man behover i mat vag man kan aven gora sina egna matlador, dom har ett brett sortiment med allt fran sallad till varma grytor. Pa sommrarna gor vi det ibland, och tar med oss till nagon park.

Kopte en ny kappa pa Zara rean i veckan, sa fin. En morkbla i sammet, maste vara fran en gammal kollektion for jag har aldrig sett den och den kostade £15, varsta klippet. Vinter rean ar grym har, den borjar innan jul med 30-50% sen forstatter den in i Februari med 50-70%. Jag fick ett present kort pa Harrods  i julklapp av en av familjerna jag jobbat for. Sa nar uppstasen ar inlamnad ska jag nog ta en runda och se vad som finns.

En bild pa mitt Uni, vid Baker Street


Kram sa lange

No comments:

Post a Comment