Tuesday 25 January 2011

Tisdag morgon och vaknade till ett soligt London, tankte ata frukost och ta en lang promenad men nu har molnen tagit over. Far se hur jag gor!

Skolan har dragit igang ordentligt och uppsatserna kommer pa lopande band, men det ar sa kul. Laser valdigt roliga amnen denna termin. Ska tex gora en video om online entertainment pa 2 min, har en ratt bra ide tror jag, ska bara se om resten av min grupp tycker det. Har intervjuvat pappa for ett annat arbete och ska i veckan intervjuva min gamla manager pa Jimmy Choo, grymt impad av min pappa!

Igar traffade jag Sanna efter skolan hemma hos Charlotte pa Great Portland Street, mysigt med en tjejkvall, vi pratade om att dra ihop ett tjejgang och ga och se Leagally Blonde the musical. Alla sager att den ska vara jatte bra och rolig. Bra ar ocksa att man kan kopa drinkar att ta med sig in under forestallningen! Sverige har mycket att lara dar for det galler aven biograferna.



Tummen upp for Olivia ocksa som skrattat hogt for forsta gangen! Vilken grej Sotnos! Massor av det nar vi ses i mars. Varldens basta bebis!



Puss & Kram

ps. har skaffat twitter, inte for att jag vill, men det ingar i slut betyget i min uppsats. Folj mig pa CharlieBBIM405


No comments:

Post a Comment