Monday 10 January 2011

Godmorgon godmorgon godmorgon vi har blivit lovade sol idag igen, sa jakla harligt!

Idag ska jag till Uni och skriva ut min uppsats, antligen klar, sen kan jag ta itu med en overflodig tvatt korg och ett dammigt sovrum.

Idag kommer alskade Jessie och halsar pa mig ska bli sa kul att fa visa henne mitt London och bara fa kramas med min kompis sen nastan 8 ar tillbaka. LANGTAR!!

Igar traffade jag Sanna, Sofie, Martin och Manne pa 202 restaurang pa Westbourne Grove i Notting Hill, dom hade kakat brunch och sen tog vi en skon promenad genom ett soligt Hyde Park ner till Kings Road Chelsea. Dar kakade jag nudlar pa cafe EAT som ar en kedja med mycket bra priser. Tyvarr missade jag att det var jordnotter i nudlarna, kan saga att jag markte det efter. Sa himla klantigt av mig, varit allergisk i snart 26 ar liksom och laser eller fragar alltid. Aja kan saga att nagon egen sushi blev inte gjort i vart kok igar. Kvallen spenderades sjuk och elandig. Lyckliga jag som har en underbar J som tar hand om mig.


Vill garna bo har!


Ha en bra dag!!

No comments:

Post a Comment