Tuesday 22 March 2011

14 grader och sol, sa ser min tisdag ut!
Ar ledig fran Uni pa tisdagar men ska jobba idag, ska bli super kul. vi far in resten av varkollektionen fran Filippa K och efter jobbet ska jag ata middag med Mary och Imogen.

Igar fick jag katalogen for nasta ars amnen som jag maste valja. Det ar svart och alla amnen later sa svara. Har valt ett hittills, banking.

Sa har ser det ut i London just nu! solen och varmen gor mig sa glad.


Oh vad jag saknar lilla O

Om bara nagra veckor mamma och Matilda hit! Langtar!

ha en bra dag!

3 comments:

  1. Det ser helt sjuuukt mysigt ut!!! Längtar till våren! Kram Jossan

    ReplyDelete
  2. Åhh så mycket fina blommor, ser fantastiskt mysigt ut!
    Kram Anncathrine

    ReplyDelete
  3. Ja det ar valdigt mysigt har! Varen ar nog den basta tiden. Hoppas ni mar bra kram

    ReplyDelete