Monday 7 March 2011

Hello sunny Monday!

Forra veckan gick fort och i 110%, kanns som jag inte riktigt hade tid for nagot. Och kanner mig allt for val nar det kommer till att plugga, borjar jag surfa runt pa internet och blogga, FB, twitter lasa tidiningar och andra bloggar sa gar det nagra timmar som jag kunde ha pluggat istallet. Darfor har jag varit trakig och inte skrivit nagot har. Och hemmet har sett ut som Scheiße med ren tvatt i soffan, dammigt och skitigt.
Men igar stadade jag och gjorde en stor rensning, sparar alltid sa mycket konstigt.

I fredags och lordags jobbade jag och gick ut pa fredag kvallen, vi gick till Alto. Det var kul men tog det lungt for jag jobbade ju dagen efter och detox och alkohol gar ju liksom inte riktigt ihop.

Jag hade lite anledning till att fira i fredags ocksa, fick 75% pa uppstatsen vilket betyder att jag tog en first som det heter, basta man kan fa =) Sa jakla skon kansla efter allt slit.

Josh ar ledig hela veckan vilket ar mysigt och pa torsdag  aker vi ju till Sverige. Langtar sa mycket, nar jag kommer tillbaka ar jag gudmor och 26ar =)

Vi har fatt in sa fina varklader pa jobbet, vill ha vill ha! Mari var sa sot och gav mig ett par svart chinos fran Dagmar, har levt i dom sen dess sa skona. Det ar kul att prova klader nar man lyckats ga ner nagra kg och allt ar ju sa mycket snyggare pa.

Har en grym kansla i kroppen att denna vecka kommer bli helt topp!
Hoppas ni i Sverige ocksa borjar fa bubblande varkanslor i kroppen. Finns det nagot battre an det? Nar varen kommer kanner jag iaf att nagot nytt borjar mer an vad jag gor pa nyarsafton. Kanske har nagot med energi och ljuset att gora.

Kram

Sota Daffodils som dom heter pa engelska. Kopte en hel bunt i lordags och stallde pa jobbet, sa fint.

Mitt tjat om alla underbara parker har =)

Den har och dom tva nast kommande bilderna sitter uppe i mitt kok som en peppning. Sa har vill jag alltsa inte se ut.
Daremto tycker jag Ivanka Trump ar jatte snygg och frasch.
Tontigt kanske vissa tycker men for mig funkar det utmarkt. Det ar ju det som ar viktigast i enn diet plan att den funkar for en sjalv, annars gar det ju inte.

No comments:

Post a Comment