Thursday 24 March 2011

Good Morning!

Vaknade vid kl.7 idag av mig sjalv, jatte pigg. Hela natten har jag haft min lilla kisse sovandes pa mig, det ar mysigt!

Idag ar Uni stangt pga demostrationer av forhojd Uni Fee. Polisen har da bestammt att stanga alla Universitet i London City, det ar synd tycker jag for dom som demostrerar gar inte ens pa Uni eller ska inte ens borja verkar det som, det verkar bara riktiga brakstakar som slanger hemmagjorde brandbomber, stenar och annat hemskt pa poliser, skolor och  no 10 Downing Street. Dom slangde tom en sten pa Prince Charles fru Camilla.

Hursomhelst ar det synd for dom som demostrerar schysst och ar verkliga studenter eller framtida studenter tas inte pa allvar och far ingen uppmarksamhet. Tycker det ar helt galet om det hojs, da kommer ett lasar kosta £6000. Tur for mig som redan borjat, jag betalar fortfarande den gamla avgiften oavsett.

Sa jag ska jobba pa Alva idag, det ar alltid kul. Hoppas det kommit in mer var nytt!

Westminster Uni


snygga och valdigt skona sandaler fran Del Rio London. Svenska Linda Del Rio som gor dom. Handgjorda i Spanien och for varje salt par planteras ett trad nagonstans i varlden.



Ha en toppen torsdag och njut av solen!

No comments:

Post a Comment