Wednesday 16 March 2011

Nu ar vi tillbaka i London efter en underbar helg i Sverige. Jag ar nu gudmor till Olivia och det kanns jatte bra. hon var sa rolig i kyrkan, gaspade hogt nar prasten pratade. Precis som vi alla nog ville gora haha.

Mamma och pappa har ju flyttat till nytt hus, det ar sa fint. Mitt och Josh rum var jatte mysigt med en tavla pa Prince Charles sa Josh skulle kanna sig hemma, han ar inte vidare snygg, Charles alltsa.
Men mammas o pappas sovrum och dressing room var bara helt galet. Sa snyggt!

Josh var helt slut pa dagarna for all frisk luft pa landet och vi gjorde inte mycket mer an att sloa med familjen, ga promenader, ata och dricka gott.

Olivia vackte mig i mandags morse med nagot som lat som en val sang, jag smog in i deras sovrum och dar lag hon och skratta och sjong/prata. Jag tog upp henne och sen krop hon och jag ner i mammas o pappas sang och lag och lekte och snacka hela morgonen. Battre start pa min 26 ars dag kunde jag inte fa. Det finns inget battre an en gosig och glad bebis med pyjamas.

Fick massor av fint i fodelsedags present ska ta kort idag och visar lite senare.

Ha en bra dag









2 comments:

  1. Hej Lotta

    Tack för en mysig och rolig dopdag och grattis i efterskott, blev det några ljus i födelsedagspresent? Tjusigt kort! Ha det bra och hälsa Josh. Kram Jossan

    ReplyDelete
  2. Hej Jossan! Tack sjalv var verkligen lyckat. Jada jag fick soft blanket ljus och massor av annat fint fran Rutan. Visst ar kortet pa dig och Olivia sa sott. Ett av mina favoriter fran dopet. Det ska jag gora, halsa Per. Kram

    ReplyDelete