Tuesday 1 March 2011

Hello var nagra dagar sedan jag skrev har, har haft noll insperation under helgen massor av tankar som snurrat runt i mitt huvud.

Vi har fatt i uppgift i skolan att skriva ner vara drommar och mal for dom kommande 10 aren.
Och sen skriva en uppsats varfor vi har dom drommarna och malen pa 1000 ord.
Sa jag oppnade ett nytt word dokument i sondags for att skriva ner mina drommar och mal. Sidan forblev tom hela sondagen. For vad vill jag egentligen gora? Det ar inte helt latt att komma pa bara sadar.

Haromdagen tog jag en lang promenad i ett soligt London och hela kroppen bara bubblade over av lycka, karlek och varma kanslor for livet. Jag var sa kar i allt och alla runt omkring mig. Jag tankte kommer jag nagonsin vara redo att flytta fran denna underbara stad for att bosatta mig i Stockholm nara dom som betyder allra mest och kommer Josh verkligen folja med mig? Vill jag verkligen flytta?
Jag vet man behover inte bestamma sig nu, men i och med den har uppsatsen kanner jag att nagot beslut maste jag ta eller ska jag bara hitta pa nagot som later bra.

Nar och om jag gifter mig vill jag ju ha mitt brollop i London det ar ett som ar sakert. Nar jag tar min examen vill jag fa ett bra jobb, det ar sakert. Men vart? I London finns mojligheterna som inte riktigt finns i Stockholm. I Stockholm finns min underbara familj och mina underbara vanner.

Jag vill ha barn, ett som ar sakert, som har narhet till sin mormor, morfar, mostrar och kusiner. Puh!! Kanns som halva jag ar i London och halva i Stockholm. Jag fyller 26 ar om tva veckor och om ett och ett halvt ar tar jag examen. Tiden gar snabbt, dags att bli serios och vuxen.

Idag ska jag skriva ner mina drommar och mal och skriva klart uppsatsen varfor dom ar mina drommar och mal. Men forst ska jag ta en lang promenad i Battersea Park med Sanna, kanske hon berattar sina drommar och mal i livet och kanske far jag inspiration.

Jag avslutar med ett Walt Disney citat
"If you can dream it, you can do it"







No comments:

Post a Comment