Wednesday 23 March 2011

Det blit bara varmare och varmare har, vill ut och strosa runt pa gatorna med en cafe latte i handen. Men har lovat mig sjalv att dammsuga och damma idag innan jag borjar Uni kl.6. Jag stadar fort sen maste jag ut i solen och 16 grader. Sa underbart!

Kanske blir det en promenad i St.James Park?

Mamma och Matilda kommer ju hit i april, ska bli sa mysigt. Alskar nar jag far besok, och far visa mitt London. London har sa otroligt manga fina stallen som man inte vet om, om man inte bor har eller kanner nagon. Mamma borjar bli expert pa London nu, och hon alskar mina sma London skatter lika mycket som jag. Om ni kommer hit i April sa maste ni besoka Regents Park vid Baker Street. Aven om man inte ar sarskilt intresserad av blommor och vaxter sa ar det helt otroligt vackert nar alla korsbars trad blommar. Parken ar som en rosa fluff bakelse. Och det finns ju massor att gora dar, hyra en rodbat, ata lunch pa nagot myigt cafe, spela fotboll eller forsoka forsta nagon av alla cricket matcher som spelas dar.



Jag och Josh har spenderat manga lata dagar har med picknick korg och billigt vin. Varen 2009 kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjarta.

Vackra hus runt Regents Park

Typisk London gata




Hoppas varen kommer till er i Sverige snart.
Ha en bra onsdag!


No comments:

Post a Comment