Tuesday 8 March 2011

Underbar dag igen och det ska bli annu varmare med 12 grader sol idag harligt.
Igar tog jag och Josh en laaaang promenad i the common, vi gick lite fel sa vi var ute och gick i ca 2,5h skont.

Idag har jag lite o fixa infor Sverige, ska hamta upp klanningen fran Greta som jag ska ha pa dopet och handla mat till Josh syster som ska bo har och passa Maxen, tvatta massor och skriva klart en kort uppsats.
Skulle vilja fixa naglarna ocksa, dom ser hemska ut och mina hander ser annu varre ut, torra och ackliga.

Ha en bra dag



3 comments:

  1. Åhh, är det redan så vårfint i London? Är bilden med dom rosa blommorna tagen nu ?

    Kram Anncathrine

    ReplyDelete
  2. Hoppsan! Hur kunde jag glömma... Grattis på födelsedagen, Hurra, hurra,hurra,hurra!!

    Anncathrine

    ReplyDelete
  3. Tack Anncathrine, jag fick massor av fint fran Blommiga Rutan i mina paket =)

    Ja har blommar det for fullt, det ar paskliljor overallt sa fint. Men langtar tills i mitten av april nar alla korsbarstrad blommar, det ar helt otroligt vackert. Hioppas allt ar bra kram

    ReplyDelete