Friday 25 February 2011

Vaknade runt tre tiden inatt av ett hemskt ljud. Lat som en katt som blev torterad!
Direkt sa borjade jag titta om Maxen lag i sangen hos oss. Det gjorde han inte. Ljudet fortsatte ute i natten nagonstans, jag ropade pa Max genom fonstret och da slutade ljudet och borjade strax efter igen. Ni kan ju tro att jag fick panik. Sag framfor mig min lilla kisse alldeles sonderbiten av ravar.

Jag tror aldrig jag klatt pa mig sa snabbt i hela mitt liv, tror jag var ute ur huset och runt pa bakgatorna pa 1sec. Jag ropade efter Max och letade men hittade inte honom. Till slut hor jag Josh ropa fran vart fonster att Max ar dar. Och han var helt ok, ooh so skon kansla. Han blev ganska forvanad nar han sag mig klattra in genom sovrums fonstret fran taket.
Sen fick han ligga mellan mig och Josh hela natten och gosa.

Tror det nog var tva ravar som borjat slass, hemskt ljud var det i alla fall.

Nu till en rolig sak. En av mina bastaste basta vanner ska gifta sig ar 2012. Hur spannande ska inte det bli? Forsta kompisen som gifter sig! Vi skypa igar och pratade om klanningar, kyrka, fest osv. Ska bli sa underbart att hjalpa henne planera denna stor dag. Man vill bara borja nu!
En sak som jag vet i alla fall ar att jag garna skulle vilja ha en vacker Malina klanning pa mig som saljs pa Alva saklart.



Nu ska jag stada har hemma och gora lite mysigt med ljus och god mat tills fina J kommer hem efter en lang dag pa jobbet.

Ha en toppen fredag

No comments:

Post a Comment