Tuesday 22 February 2011

God kvall!!

Nu var det nagra dagar sedan jag skrev har. Kanner att jag inte gjort nagot spannande alls =)
Sa lagger upp lite fina kort istallet.

Den har bilden tog jag pa Marylebone Street pa vag till skolan.
Sadana har skyltar sitter det pa valdigt manga bankar runt om i London. Sa vackert och sorgligt pa samma satt. Jag undrar alltid vad for sorts liv dom levt och hur dom sag ut. Om jag skulle fa en bank efter mig, skulle den sta utanfor Embankment Gardens vid floden med utsikt mot Battersea Park.

Hittade en flaska Detox i ett koksskap igar. Maste ha kopt den nagon gang nar jag ville vara mer halsosam men det blev aldrig av. Nu daremot ska det bli av. Idag ar forsta dagen som jag dricker den och bara ater farsk mat. Inget stekt, eller rott kott tex.



Sa har fresch vill jag kanna mig efter dessa 10 detox dagar. Det varnas for att man kan lukta lite konstigt och fa utslag som sma finnar nar alla gifter kommer ut ur kroppen, Hoppas jag slipper det.




/Kram pa er!






No comments:

Post a Comment