Wednesday 2 February 2011

SUCK!!!!!


Tycker ni det ser trakigt ut? Det ar trakigt!
Men jag vill ju inte bli utskammd i eftermiddag, da lararen forra veckan forhorde oss muntligt pa allt fran kap.1 & 2. Och dom som inte kunde svara fick en rejal utskallning. Han ar stenhard!!!

Har laddat med en rejal frukost idag, sen jag flyttade till London har jag varit grymt dalig pa att ata frukost. Och det slutar bara med att man sma ater annat under dagen. Sa slut med det nu! Blabars grot ar inte mums men battre an bara grot.


Nu ska jag in i finans varlden igen och hoppas jag fattar nagot, Josh aker till Prag pa onsdag sa maste gora klart mitt arbete innan, da han maste lasa och ratta innan jag lamnar in och matilda kommer nasta helg! Da vill jag inte plugga!!



Fridens lasare!

No comments:

Post a Comment