Wednesday 23 February 2011

Hello!!

Dags for en lang promenad, nu nar jag kor detox raknar jag calories och hur mycket jag branner nar jag tranar. Pa Wii visar dom hur mycket man brannt och hur manga calories man bor ata per dag. Och Wii funkar har en extrem traningsvark idag. Hur som helst sa gar jag in har  http://caloriecount.about.com/
nar jag som idag ska ta en promenad, forst kan man rakna ut exakt avstand med google maps och sen sa skriver du in avstandet har och far se hur manga calories du branner. Grymt!!

Kanner mig inget annorlunda i kroppen efter en dag med detox, far se om nagra dagar kanske det marks, kanske folk inte valjer platsen brevid  mig pa tunnelbanan haha, om jag nu borjar lukta. Usch hoppas inte!

Lagger in en bild pa liten sot sjukling. Hoppas du blir battre snart gosan. Saknar henne sa mycket, blir galen av att inte fa pussa pa dom dar sma mjuka kinderna och hora henne skratta hogt som hon lart sig och se henne sitta. Snart Olivia!!
Varnar alla nu!! Den 10-14Mars ar Olivia placerad i mitt kna =)

Ha en bra dag!

No comments:

Post a Comment