Tuesday 15 February 2011

Hej!

Hoppas ni kan lasa min blogg nu, hade gjort nagra knappa installningar sa texten gick inte att lasa.
Idag har jag jobbat och pa riktigt lange kanns det riktigt kul att ha ett jobb att ga till. Sanna kom in vid stagning och hon och Mari gick igenom hemsida och webbshop for Alva. Jag ska ocksa borja blogga for LondonSvenskar http://londonsvenskar.wordpress.com/ men innan sa folj dom pa adressen jag linkat till.
Det ar duktiga Sanna och Charlotte som startat upp allt. 
Dar kommer jag aven visa snygga klader fran Alva och beratta om allt snyggt vi far fran alla coola svenska designers.

Igar var jag pa matbutiken/bokaffaren/acessoarbutiken  http://www.totallyswedish.com/
och fixade sa Alva ska fa lagga ut broschyrer och annat hos dom, och Alva gor reklam for dom.
Sa bra att svenskar kan hjalpa svenskar har.

Annars har mina dagar varit fulla av plugg plugg plugg!!
I helgen ska jag o Josh ga pa bio, som ett sent alla hjartans dag mys!

Skolbockerna far till och med folja med i badet!

Det finns inget som Max inte ater, har mumsar han min havregrynsgrot med blabar!

Sen behovdes det vilas pa maten =)




Hoppas ni gar en skon tisdags kvall!
Har precis kokat en termos med kaffe for nagra timmars plugg. Tur att jag har Josh som hjalper sa mycket.

Kram

No comments:

Post a Comment