Wednesday 9 February 2011

Idag nar jag precis skrivit mitt forsta blogg inlagg borjade min data skarm blinka
"WARNING!!!"
Din dator har blivit overtagen av 12828794 typ. Hela skrivbordet andrades och upp kom bara den dar laskiga varnings skylten. Medans nagon overtog min dator och alla filer pa den sa lyckades jag pa nagot vanster omformatera datorn (tror det heter sa) till tva dagar tillbaka i tiden och ladda ner och kopa ett antivirus programm. Vad sjukt att man kan ga tillbaka i tiden, for nar jag gjorde det sa fixades allting. For for tva dagar sen overtog ju inte 12828794 min dator, och om han/hon nu gor det om tva dagar framat sa gar inte det for nu har jag ju ett virus skydd.

Fattar ni nagot? Jag fattar knappt sjalv men blev valdigt stolt over mig sjalv nar det var fixat, kande mig faktiskt lite som Lisbeth Salander =)

 
Josh ar i Prag som sagt och det ar tomt har utan han!


Mitt forsta kort jag tog pa Josh tror jag!


Om ni kommer till London eller redan befinner er har sa maste ni besoka
The White Company, varldens harligaste inredningsbutik. Finns inte ord sa jag ger er bilder.



Skulle garna sloa har med en bra bok

Sota sma tjejer, The Little White Company har otroligt fina klader, filtar etc for bebisar och barn




Flickrum



God natt och sov gott


No comments:

Post a Comment