Wednesday 16 February 2011

God morgon!

Jag har varit uppe sen 7 denna onsdags morgon, det ar soligt ute och ser sa skont ut. Vill ut, men jag ska skriva klart min uppsats idag och sen har jag lektion kl.18.00 ikvall.

Mina forsta manader har i London pluggade jag engleska pa EF school of language i Covent Garden.

Skolan finns i massor av olika lander och i andra delar av England. Jag akte med STS fran Sverige och tyckte allt var ordnat jatte bra, du kan sjalv valja hur lange du vill att din kurs ska vara och nar du ska borja, tror dom borjar kurser varannan vecka. Du tar olika exmans for att fa behorighet till Universitet som utlandstuderande och kan aven ta Cambridge examen. Jag bodde pa ett student hem i Barbican och det var nog den roligaste tiden i mitt liv, men tre manader rackte i det pyttelilla rummet.

Hur som helst sa brukade onsdgar borja med att jag gick till skolan och sen motte upp Victoria som pluggade pa samma skola men i en annan lokal. Vi kakade lunch, shoppade eller gick och handlade mat pa Sainsburys. Sen lagade vi middag, drack vin och vantade in Josh med kompisar. Sen bar det av till Funky Buddha som var onsdags klubben dar det vi bestallade dom godaste jordgubbsdrinkarna!
Saknar dom onsdagarna!


Student hemmet


Josh och James

Josh ser ratt nojd ut =)

Jag och Victoria kopte alltid tre flaskor vin for £5 i den lilla affaren vid studenthemmet. Grymt bra!

Maskerad???

Hej sa lange

No comments:

Post a Comment