Tuesday 8 February 2011

Hello sunny London!!

Oooh underbart vader idag, jag lagger undan bockerna for nagra timmar och tar en laaaaang promenad i Chelsea och Battersea Park med Josh.

Underbart!!
Sen maste jag gora en planering over mina studier sager Josh, sa da ska jag gora det.
For igar hade jag mote med min mentor och tills slutet av April har jag sex arbeten, en presentation och tva prov som ska klaras av. Och efter April borjar the exams!

Sa jag en studie planering kanske vore bra.

Oh maste bara beratta att jag mejlat med min nya chef pa Alva och nu ska jag jobba pa torsdag efter skolan nagra timmar, sa jag fragade om det var nagon speciell kladkod. Da sa hon att ta bara med dig strumpbyxor sa har vi ett rum med klader som dom anstallda far lana.
Strumpbyxor menas ju att man ska ha klanning eller kjol och dom enda klanningarna dom saljer ar dom galet snygga Greta klanningarna eller Filippa K klanningar.
Lyckost mig va??





No comments:

Post a Comment