Thursday 3 February 2011

Har haft en jatte mysig kvall tillsammans med tva av mina nanny familjer.
Alessandro, Guido och Jane
och Imogen, Mary and Rod.

Tog med kameran for att ta kort pa mina sota sma gullungar men nar jag kom dit hade jag glomt minneskortet i datorn hemma. Sa synd, Imogen som hade klatt sig i klanning och silver ballerina.
Och Alex gubben, ville bara ga och lagga sig om jag borstade tanderna med honom och lyssnade pa nar han laste "Winnie the Pooh" for mig, gubben!


Far visa en bild fran French Sole istallet for Imogens skor. Men dom ar exakt likadana.
Ar ni i London sa ga till French Sole, varldens basta butik for ballerinaskor.
http://www.frenchsole.com/

It's so much more friendly with two.
Winnie the Pooh
Piglet, Pooh's Little Instruction Book



God natt och sov gott



No comments:

Post a Comment