Friday 11 February 2011

Ooh det ar fredag idag, underbart!!
Lite mulet har idag men jag har hort att ni i Sverige har det varre med sno!
Ska strax ivag till skolan, sen har jag 2h rast (sager man rast pa Uni?) Da ska jag till Portobello Road Market, brukar aka dit  ganska ofta, ibland hittar man massor ibland ingenting. Men det ar sa mysigt dar pa marknads dagarna vilket ar Fredagar, Lordagar och Sondagar.
Fredagar tycker jag ar bast da det ar mindre folk men oftast lika bra stand.
Lordag kan vara helt galet fullt men med mer stand.
Sondagar ganska tomt med bade folk och stand.






Dom har korten tog jag for ganska lange sen, tankte ta lite nya idag sa ni far se.
Och gar ni hit glom inte att ata en eller tva cupcakes pa
The Hummingbird Bakery.
Dom bara smalter i munnen.
http://hummingbirdbakery.com/


Have a  fab friday!!


No comments:

Post a Comment