Monday 14 February 2011

Happy Valentines Day


Till alla mina finingar i Sverige. Ni ar helt enkelt bast!


Pappa, min klippa i livet!

Cissi, varldens basta storasyster, finns alltid dar!

Herman, basta svagern man kan ha! Underbar!

Underbara tjejer ar ni Daisy och Josefine. Ni ar bast

Kristina, underbara tjej

Victoria, min underbara London kompis som jag saknar massor

Matilda och David, underbara lilla syster och fina David

Mamma, ocksa min klippa i livet. Alltid sa underbar!

Sist fran Sverige och minst. Olivia min systerdotter/guddotter. Finns det ens ord att beskriva dig?
Lilla plutten, mindre an en manad kvar tills vi far ha pusskalas.

Saklart Josh, min fina pojkvan.

O lilla fluffiga Maxen,



Hoppas ni far en underbar alla hjartans dag allihopa! Det ska jag ha ikvall men forst plugg och grupparbete.
Pussar och kramar



No comments:

Post a Comment