Saturday 19 February 2011

Igar kvall var jag helt slutkord, har egentligen inte gjort nagot speciellt. Vart i skolan och jobbat men tror att det kan vara att nervositeten slappte efter jag lamnat in uppsatsen.
Nar jag kom hem hade Josh lagat middag och sen tog jag ett langt bad sa skont!!
Sen skulle vi kolla pa film, jag ville se nagon enkelintebehovatanka film, typ Notting Hill men Josh ville se
The Great Gatsby, han har precis last boken.
Nej tantkte jag, fasiken vad segt och se nagon riktig klassiker.
Men ooo vad bra den var, om inte annat for alla vackra 20-tals klader, hem och bilar.
Alskar hur dom dansade den pa den tiden, da var man verkligen tvungen att kunna dansa om man ville bli uppbjuden. Kan verkligen rekommendera den.



Den har duktiga tjejen har lart sig att sitta sjalv nu! Bara 4 manader gammal!

Nu ska forsoka fa in Max fran regnet utomhus! Konstig katt!! Fick torka honom tre ganger inatt nar han kom in fran osregnet. Sen blir det jobb och packa upp alla snygga varklader fran Filippa K.

Puss

No comments:

Post a Comment