Thursday 3 February 2011

London nar det ar som bast

Vaknade imorse av solen som lyste in, en liten kisse som lag och spann vid mitt brost och en jatte trott pojkvan, allt kandes sa latt och underbart! Nar jag kom till skolan och sag traden i Regents Park ville jag helst skippa allt och bara ga runt runt i denna underbara park. Men sjalvklart gick jag pa seminarium. Men sa fort jag kommit ut fran campus sa tog jag en laaaang promenad genom ett soligt London.

Jag gick till Laduree vid Harrods! Fick inte ta kort inne i butiken men hittade den har deras hemsida, som jag tycker ni ska besoka.
http://www.laduree.fr/

Allt ar sa sott

Den har sota boxen och pasen kom jag hem med. I boxen gommer sig 6 olika macaroons i olika smaker.
Dom ska vi mumsa pa imorgon kvall med ett glas rosa champagne. Ni som kanner mig vet hur galen jag ar i pasteller, gissa hur lang tid det tog for mig att valja farg pa boxen?? =)

Daligt kort jag vet. Men visst ar kjolen fran Benetton helt underbar. Ballerina mode ar hett ar i London. Kan det vara for en speciell film, Black Swan? Den ska vi se i helgen.

Tva gentlemen utanfor Harrods. Alskar Harrods grona uniformer.

En vacker gata bakom Harrods pa vag till Sloane Square. Forr i tiden sa anvandes dessa som stall at familjernas hastar och vagnar. Och familjen badde ovan. Nu anvands dom som garage tror jag mest. Samma sak nastan.

Ett soligt Hyde Park fran Park Lane.

MUMS!!!


Ar ratt nojd med min dag som ni kanske ser. Nu ska jag plugga lite och sen ska vi pa middag hos min gamla nanny familj. Ska bli sa kul att traffa Alessandro.

Hej sa lange

No comments:

Post a Comment