Friday 11 February 2011

Liten blir stor



Ni som inte visste har nog markt har i bloggen att jag har en katt som heter Max!
Nu ska jag beratta om hur Max fick psykolog! Ja det ar sant!

Max ar jatte brakig och ibland riktigt jobbig. Han borjar bli battre men kan fortfarande vara ganska jaklig.
Som horom natten nar jag jag sov sa kom han bakom och liksom drog mig i haret och nar jag vande pa mig sa sprang ivag, sa holl han pa tills jag vaknade.

Jag gick till vetrinaren med honom i hostas efter nagra dagar med dalig mage osv. Da berattade jag om hans beteende och fick en mail adress till en katt psykolog. Tyckte det lat jatte lojligt och tankte inte hora av mig. Men tillslut nar vi overvagde att ge bort honom sa mejlade jag iaf. Och hon har kommit med enkla ideer och rad och har ar nastan snall jamt, och det ar helt gratis.

Josh mamma undra om nasta steg skulle vara att ta honom till katt spa har i Wimbledon!
Ja det finns!! Har i London finns allt!

haha kanske vore nagot for Max??


For er som har katter, hundar och smadjur har i London sa finns det, har jag precis upptackt vetrinarer som ar helt gratis. Blue Cross veterinary clinic drivs helt av charity och dom undersoker och opererar. Man kan aven adoptera djur darifran. En liten syster eller bror kanske?


Nu ska jag krypa ner i badet med en ansiktsmask for ikvall ar det Swedish Party som galler!

Kram pa er



No comments:

Post a Comment